Chcete mít v pořádku daně a účetnictví? Chcete se naplno věnovat svému oboru podnikání a nezabývat se papírováním a hledáním v paragrafech? Svěřte své daně a účetnictví do rukou profesionálů.
Daňové poradenství
V oblasti daňového poradenství se společnost PDF CZ specializuje zejména na poradenství a zastupování daňových subjektů před správcem daně při správě všech daní obecně, zejména daně z příjmů, daně z přidané hodnoty, daně silniční, daní majetkových, apod., a to od registrace daňového subjektu k jednotlivým daním přes průběžné zastupování daňového subjektu při správě jednotlivých daní až po zastupování daňového subjektu při vedení dalšího daňového řízení, tedy při procesních úkonech podle daňového řádu. Jde především o kompletní vedení daňové agendy klienta včetně jeho zastupování před správcem daně v rozsahu udělené plné moci, zpracování a podání všech daňových tvrzení včetně návrhů, žádostí, opravných prostředků a dalších postupů v daňovém řízení při správě daní klienta, zastupování klienta v průběhu místního šetření, daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností, placení daní a plnění všech výzev správce daně a dalších úkonů v daňovém řízení. V neposlední řadě PDF CZ zastupuje své klienty i v navazujícím řízení před správními soudy, a to na základě správních žalob.
Všechny tyto činnosti poskytuje společnost PDF CZ jako právnická osoba vykonávající daňové poradenství podle § 3 odst. 6 zákona č. 523/1992 Sb., o daňovém poradenství a Komoře daňových poradců České republiky prostřednictvím svého kvalifikovaného pracovního týmu.
Účetnictví a daňová evidence
Společnost PDF CZ poskytuje v souladu s platnou právní úpravou ČR, především pak v souladu se zákonem o účetnictví a zákonem o daních z příjmů, poradenskou činnost v oblasti účetní a daňové evidence. PDF CZ kromě účetního poradenství zajišťuje pro své klienty i komplexní vedení účetní a daňové evidence pro potřeby zjištění základu daně za účelem splnění všech zákonných povinností i pro potřeby získání korektních údajů pro řízení firmy. Bezchybné a všeobecně optimální zpracování výkaznictví daňového subjektu je nutným podkladem pro daňovou nadstavbu, tedy pro řádné a zákonným způsobem zpracované daňové tvrzení pro všechny daně daňové soustavy platné a účinné v ČR. Při veškeré naší činnosti jsme vedeni snahou optimalizovat zjištěný hospodářský výsledek či daňový základ s využitím všech zákonných prostředků a norem při dodržení rámce potřeb i požadavků klienta a snahou o minimalizaci jeho časových nároků a vynaložených nákladů. PDF CZ zajišťuje zpracování účetní a daňové evidence od návrhu a zavedení optimální účetní osnovy a členění přes průběžné vedení a vyhodnocování zjištěných údajů včetně vedení všech základních účetních knih a jiných pomocných evidencí, a to vše v analytickém členění podle potřeb výkaznictví konkrétního klienta, až po zpracování a sestavení účetní závěrky a konečného vyúčtování.
Všechny tyto činnosti poskytuje společnost PDF CZ jako právnická osoba vykonávající účetní poradenství prostřednictvím svého kvalifikovaného pracovního týmu.
Vedení mzdové agendy
Společnost PDF CZ poskytuje služby externího zpracování kompletní mzdové a personální evidence pro malé, střední a velké firmy, a to plně v souladu s platnou legislativou ČR. Jedná se o plný outsourcing těchto činností prováděný zkušenými specialisty z oboru mzdové a personální agendy prostřednictvím vlastního vybavení prostředky výpočetní a jiné techniky i specializovaného programového vybavení. Zpracování mzdové evidence včetně personalistiky je soubor vysoce odborných a striktně termínovaných činností kladoucí vysoké kvalifikační a finanční nároky na každou společnost, která zaměstnává jednoho a více zaměstnanců. Hlavní výhodou externího zpracování mezd je až čtyřicetiprocentní úspora nákladů oproti nákladům na vlastní mzdovou účtárnu např. z důvodu úspory na materiálně technickém zabezpečení a průběžném doškolování pracovníků mzdové účtárny. Další významnou úsporou je i úspora finančních prostředků vynaložených na pronájem nutných prostor i aktualizace používaného programového vybavení. Neméně důležitou výhodou externího zpracování mezd je přenesení odpovědnosti za zpracování mezd na naši společnost, zastupitelnost, diskrétnost a garance kvality.
V oblasti zpracování mezd a personalistiky nabízíme tyto základní služby:
- komplexní vedení mzdového účetnictví a personální agendy;
- zpracování přihlášek a odhlášek zaměstnanců;
- řešení případných problémů s kontrolami státních orgánů;
- zastupování firmy a komunikace s orgány státní správy;
- vypracovávání a tisk výplatních pásek a zákonných přehledů;
- vypracování a pravidelné zasílání reportů podle požadavků klienta;
- roční vyúčtování a zpracování daně ze závislé činnosti zaměstnanců;
- zpracování mezd pro hlavní a vedlejší pracovní poměr či poměr mimopracovní (DPP, DPČ);
- vedení mzdových listů a evidenčních listů důchodového pojištění;
- vystavování zápočtových listů a mnoha dalších potvrzení ze mzdové oblasti.
Konzultace a poradenství v oblasti ekonomiky a financování
Ostatní finanční poradenství
Chcete mít v pořádku daně a účetnictví? Chcete se naplno věnovat svému oboru podnikání a nezabývat se papírováním a hledáním v paragrafech? Svěřte své daně a účetnictví do rukou profesionálů.
Daňové poradenství
V oblasti daňového poradenství se společnost PDF CZ specializuje zejména na poradenství a zastupování daňových subjektů před správcem daně při správě všech daní obecně, zejména daně z příjmů, daně z přidané hodnoty, daně silniční, daní majetkových, apod., a to od registrace daňového subjektu k jednotlivým daním přes průběžné zastupování daňového subjektu při správě jednotlivých daní až po zastupování daňového subjektu při vedení dalšího daňového řízení, tedy při procesních úkonech podle daňového řádu. Jde především o kompletní vedení daňové agendy klienta včetně jeho zastupování před správcem daně v rozsahu udělené plné moci, zpracování a podání všech daňových tvrzení včetně návrhů, žádostí, opravných prostředků a dalších postupů v daňovém řízení při správě daní klienta, zastupování klienta v průběhu místního šetření, daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností, placení daní a plnění všech výzev správce daně a dalších úkonů v daňovém řízení. V neposlední řadě PDF CZ zastupuje své klienty i v navazujícím řízení před správními soudy, a to na základě správních žalob.
Všechny tyto činnosti poskytuje společnost PDF CZ jako právnická osoba vykonávající daňové poradenství podle § 3 odst. 6 zákona č. 523/1992 Sb., o daňovém poradenství a Komoře daňových poradců České republiky prostřednictvím svého kvalifikovaného pracovního týmu.
Účetnictví a daňová evidence
Společnost PDF CZ poskytuje v souladu s platnou právní úpravou ČR, především pak v souladu se zákonem o účetnictví a zákonem o daních z příjmů, poradenskou činnost v oblasti účetní a daňové evidence. PDF CZ kromě účetního poradenství zajišťuje pro své klienty i komplexní vedení účetní a daňové evidence pro potřeby zjištění základu daně za účelem splnění všech zákonných povinností i pro potřeby získání korektních údajů pro řízení firmy. Bezchybné a všeobecně optimální zpracování výkaznictví daňového subjektu je nutným podkladem pro daňovou nadstavbu, tedy pro řádné a zákonným způsobem zpracované daňové tvrzení pro všechny daně daňové soustavy platné a účinné v ČR. Při veškeré naší činnosti jsme vedeni snahou optimalizovat zjištěný hospodářský výsledek či daňový základ s využitím všech zákonných prostředků a norem při dodržení rámce potřeb i požadavků klienta a snahou o minimalizaci jeho časových nároků a vynaložených nákladů. PDF CZ zajišťuje zpracování účetní a daňové evidence od návrhu a zavedení optimální účetní osnovy a členění přes průběžné vedení a vyhodnocování zjištěných údajů včetně vedení všech základních účetních knih a jiných pomocných evidencí, a to vše v analytickém členění podle potřeb výkaznictví konkrétního klienta, až po zpracování a sestavení účetní závěrky a konečného vyúčtování.
Všechny tyto činnosti poskytuje společnost PDF CZ jako právnická osoba vykonávající účetní poradenství prostřednictvím svého kvalifikovaného pracovního týmu.
Vedení mzdové agendy
Společnost PDF CZ poskytuje služby externího zpracování kompletní mzdové a personální evidence pro malé, střední a velké firmy, a to plně v souladu s platnou legislativou ČR. Jedná se o plný outsourcing těchto činností prováděný zkušenými specialisty z oboru mzdové a personální agendy prostřednictvím vlastního vybavení prostředky výpočetní a jiné techniky i specializovaného programového vybavení. Zpracování mzdové evidence včetně personalistiky je soubor vysoce odborných a striktně termínovaných činností kladoucí vysoké kvalifikační a finanční nároky na každou společnost, která zaměstnává jednoho a více zaměstnanců. Hlavní výhodou externího zpracování mezd je až čtyřicetiprocentní úspora nákladů oproti nákladům na vlastní mzdovou účtárnu např. z důvodu úspory na materiálně technickém zabezpečení a průběžném doškolování pracovníků mzdové účtárny. Další významnou úsporou je i úspora finančních prostředků vynaložených na pronájem nutných prostor i aktualizace používaného programového vybavení. Neméně důležitou výhodou externího zpracování mezd je přenesení odpovědnosti za zpracování mezd na naši společnost, zastupitelnost, diskrétnost a garance kvality.
V oblasti zpracování mezd a personalistiky nabízíme tyto základní služby:
- komplexní vedení mzdového účetnictví a personální agendy;
- zpracování přihlášek a odhlášek zaměstnanců;
- řešení případných problémů s kontrolami státních orgánů;
- zastupování firmy a komunikace s orgány státní správy;
- vypracovávání a tisk výplatních pásek a zákonných přehledů;
- vypracování a pravidelné zasílání reportů podle požadavků klienta;
- roční vyúčtování a zpracování daně ze závislé činnosti zaměstnanců;
- zpracování mezd pro hlavní a vedlejší pracovní poměr či poměr mimopracovní (DPP, DPČ);
- vedení mzdových listů a evidenčních listů důchodového pojištění;
- vystavování zápočtových listů a mnoha dalších potvrzení ze mzdové oblasti.
Konzultace a poradenství v oblasti ekonomiky a financování
Ostatní finanční poradenství
Chcete mít v pořádku daně a účetnictví? Chcete se naplno věnovat svému oboru podnikání a nezabývat se papírováním a hledáním v paragrafech? Svěřte své daně a účetnictví do rukou profesionálů.
Daňové poradenství
V oblasti daňového poradenství se společnost PDF CZ specializuje zejména na poradenství a zastupování daňových subjektů před správcem daně při správě všech daní obecně, zejména daně z příjmů, daně z přidané hodnoty, daně silniční, daní majetkových, apod., a to od registrace daňového subjektu k jednotlivým daním přes průběžné zastupování daňového subjektu při správě jednotlivých daní až po zastupování daňového subjektu při vedení dalšího daňového řízení, tedy při procesních úkonech podle daňového řádu. Jde především o kompletní vedení daňové agendy klienta včetně jeho zastupování před správcem daně v rozsahu udělené plné moci, zpracování a podání všech daňových tvrzení včetně návrhů, žádostí, opravných prostředků a dalších postupů v daňovém řízení při správě daní klienta, zastupování klienta v průběhu místního šetření, daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností, placení daní a plnění všech výzev správce daně a dalších úkonů v daňovém řízení. V neposlední řadě PDF CZ zastupuje své klienty i v navazujícím řízení před správními soudy, a to na základě správních žalob.
Všechny tyto činnosti poskytuje společnost PDF CZ jako právnická osoba vykonávající daňové poradenství podle § 3 odst. 6 zákona č. 523/1992 Sb., o daňovém poradenství a Komoře daňových poradců České republiky prostřednictvím svého kvalifikovaného pracovního týmu.
Účetnictví a daňová evidence
Společnost PDF CZ poskytuje v souladu s platnou právní úpravou ČR, především pak v souladu se zákonem o účetnictví a zákonem o daních z příjmů, poradenskou činnost v oblasti účetní a daňové evidence. PDF CZ kromě účetního poradenství zajišťuje pro své klienty i komplexní vedení účetní a daňové evidence pro potřeby zjištění základu daně za účelem splnění všech zákonných povinností i pro potřeby získání korektních údajů pro řízení firmy. Bezchybné a všeobecně optimální zpracování výkaznictví daňového subjektu je nutným podkladem pro daňovou nadstavbu, tedy pro řádné a zákonným způsobem zpracované daňové tvrzení pro všechny daně daňové soustavy platné a účinné v ČR. Při veškeré naší činnosti jsme vedeni snahou optimalizovat zjištěný hospodářský výsledek či daňový základ s využitím všech zákonných prostředků a norem při dodržení rámce potřeb i požadavků klienta a snahou o minimalizaci jeho časových nároků a vynaložených nákladů. PDF CZ zajišťuje zpracování účetní a daňové evidence od návrhu a zavedení optimální účetní osnovy a členění přes průběžné vedení a vyhodnocování zjištěných údajů včetně vedení všech základních účetních knih a jiných pomocných evidencí, a to vše v analytickém členění podle potřeb výkaznictví konkrétního klienta, až po zpracování a sestavení účetní závěrky a konečného vyúčtování.
Všechny tyto činnosti poskytuje společnost PDF CZ jako právnická osoba vykonávající účetní poradenství prostřednictvím svého kvalifikovaného pracovního týmu.
Vedení mzdové agendy
Společnost PDF CZ poskytuje služby externího zpracování kompletní mzdové a personální evidence pro malé, střední a velké firmy, a to plně v souladu s platnou legislativou ČR. Jedná se o plný outsourcing těchto činností prováděný zkušenými specialisty z oboru mzdové a personální agendy prostřednictvím vlastního vybavení prostředky výpočetní a jiné techniky i specializovaného programového vybavení. Zpracování mzdové evidence včetně personalistiky je soubor vysoce odborných a striktně termínovaných činností kladoucí vysoké kvalifikační a finanční nároky na každou společnost, která zaměstnává jednoho a více zaměstnanců. Hlavní výhodou externího zpracování mezd je až čtyřicetiprocentní úspora nákladů oproti nákladům na vlastní mzdovou účtárnu např. z důvodu úspory na materiálně technickém zabezpečení a průběžném doškolování pracovníků mzdové účtárny. Další významnou úsporou je i úspora finančních prostředků vynaložených na pronájem nutných prostor i aktualizace používaného programového vybavení. Neméně důležitou výhodou externího zpracování mezd je přenesení odpovědnosti za zpracování mezd na naši společnost, zastupitelnost, diskrétnost a garance kvality.
V oblasti zpracování mezd a personalistiky nabízíme tyto základní služby:
- komplexní vedení mzdového účetnictví a personální agendy;
- zpracování přihlášek a odhlášek zaměstnanců;
- řešení případných problémů s kontrolami státních orgánů;
- zastupování firmy a komunikace s orgány státní správy;
- vypracovávání a tisk výplatních pásek a zákonných přehledů;
- vypracování a pravidelné zasílání reportů podle požadavků klienta;
- roční vyúčtování a zpracování daně ze závislé činnosti zaměstnanců;
- zpracování mezd pro hlavní a vedlejší pracovní poměr či poměr mimopracovní (DPP, DPČ);
- vedení mzdových listů a evidenčních listů důchodového pojištění;
- vystavování zápočtových listů a mnoha dalších potvrzení ze mzdové oblasti.
Konzultace a poradenství v oblasti ekonomiky a financování
Ostatní finanční poradenství